Štampaj Štampaj

Pošalji prijatelju

31. 05. 2014

Zašto se vraćamo klasicima?

Iznova i iznova...

Oklevate na koju stranu da uložite opkladu? Nije ni čudo...

Ali poriv da se vraćamo dobro poznatim, proverenim komadima je razumljiva, jer čak i ako ne dostižu modne  visine trenutka, odevni komadi koji se bolje nose nego što se slikaju nas nikada ne iznevere.

Ali onog trenutka kada se uvučete u svoju omiljenu prugastu majicu od pre 3 godine i podsetite se kako je dobar osećaj nositi je, iskušenje zameniti je nečim novim stupa na snagu.

Baš to poznati brendovi, prateći navike svojih kupaca, i uče da iskoriste, ponovo izbacijući svoje klasike, pa je tako Gucci-jeva mokasina brzo rasprodata u kom god tiražu da stigne u radnju.

Ovo nam govori o porastu svesti kupaca, koji žele da investiraju u kvalitetne komade koji će se uklopiti uz svaki trend i koji su korisni u više godišnjih doba.

Preporučujemo

foto

15. 08. 18

Virgil Abloh u saradnji sa Nike-om i Serenom Williams

Šampionka tenisa će ove godine nositi Ablohove kreacije na US Open turniru koji počinje 27. avgusta i predstaviti novu liniju po prvi put.

foto

10. 07. 18

Čarobna revija Dolce & Gabbana

Ovakvu reviju još niste videli!

Search