31. 05. 2014
Zašto se vraćamo klasicima?
Iznova i iznova...
Oklevate na koju stranu da uložite opkladu? Nije ni čudo...
Ali poriv da se vraćamo dobro poznatim, proverenim komadima je razumljiva, jer čak i ako ne dostižu modne visine trenutka, odevni komadi koji se bolje nose nego što se slikaju nas nikada ne iznevere.
Ali onog trenutka kada se uvučete u svoju omiljenu prugastu majicu od pre 3 godine i podsetite se kako je dobar osećaj nositi je, iskušenje zameniti je nečim novim stupa na snagu.
Baš to poznati brendovi, prateći navike svojih kupaca, i uče da iskoriste, ponovo izbacijući svoje klasike, pa je tako Gucci-jeva mokasina brzo rasprodata u kom god tiražu da stigne u radnju.
Ovo nam govori o porastu svesti kupaca, koji žele da investiraju u kvalitetne komade koji će se uklopiti uz svaki trend i koji su korisni u više godišnjih doba.