28. 05. 2012
HotaHota
Drugačiji pogled na naušnice
HotaHota je brend nastao 2010. godine i predstavlja sasvim novu i svežu ideju. Naime, taman kada smo pomislili da su aksesoari za uho dostigli svoj maksimum u smislu inventivnosti i formi, pojavilo se nesto novo što je granice ove umetnosti pomerilo još dalje. Do sada poznati i prihvaćeni nakit za uši su manje-više predstavljale minđuše različitih dezena, oblika i boja, ali je način nošenja uvek bio isti. Vlasnici i vlasnice istih su morali da buše uši ili da trpe neugodno štipanje ušnih školjki zarad lepote.
HotaHota nam daje izbor, novu ideju i imidž novog vremena. Ove specifične naušnice su oblikovane po anatomiji uha njenog nosioca. Lagane su, pa se lako i nose, a s obzirom na jedinstven oblik stabilne su i ne zahtevaju nikakav vid pričvršćivanja za glavu.
Sam nastanak HotaHota-e je blisko vezan za beogradski urbani noćni život i clubbing, kao naravno i za samu modu i nove trendove mladih afirmisanih beogradskih dizajnera. Forma ovih naušnica je svedena, gotovo minimalistička i odiše futurizmom, te gotovo da zahteva da i odevne kombinacije budu čistih formi sa sugestijom geometrije i bez previše detalja.
Ceo brend predstavlja svojevrnu tvorevinu alternativnog načina shvatanja života. On karakteriše hrabre, samosvesne osobe, širokih pogleda na svet i pre svega dalekovide i spremne da iznesu ideju dolazećih vremena.
Naušnice možete kupiti u Choomish Design District-u, u butiku Fashion Victim.