Štampaj Štampaj

Pošalji prijatelju

04. 07. 2013

Predstavljamo novi brend i novo promo lice u Srbiji

Morellato

Ovaj italijanski brend nastao je davne 1930. godine u Veneciji kada je Giulio Morellato otvorio sopstvenu radionicu za satove i nakit i specijalizovao se za proizvodnju kaiševa za satove.

Nakon samo nekoliko godina Morellato je postao broj jedan u proizvodnji kožnih kaiševa i zauzeo poziciju najvećeg dobavljača renomiranih i prestižnih švajcarskih kuća kada je časovničarstvo u pitanju.

60’ih godina nakon smrti Giulija Morellata, njegov prijatelj i partner Silvano Carraro preuzeo je kompaniju zajedno sa svojim sinovima, Massimom i Marcom koji 1992. postaju jedini vlasnici ove kompanije.

Uporedo sa proizvodnjom narukvica, braća su budućnost videla u satovima i nakitu i odlučila da posebnu pažnju posvete kolekciji nakita pod imenom Jewellery for living, kombinujući prirodne materijale sa metalom i poludragim kamenjem.

Ovaj savremen italijanski dizajn ubrzo su prepoznale žene koje vole  lepršav i šarmantan izgled.

Drugu godinu za redom, Morellato je za promotivno lice odabrao ruski top model Irinu Shayk. Svojom senzualnošću i prefinjenim izgledom ona doslovno predstavlja kolekciju nakita pod nazivom
„ More Essential, more Sensual“. Upravo tu vrstu lepote BPM i Morellato zajedno su prepoznali u poznatoj modnoj blogerki Vanji Milićević koja će u 2013. Godini biti zaštitno lice ovog brenda za Srbiju a to je premijerno i objavljeno na nedavno održanom Morellato Press Eventu u hotelu Metropol. Ovom događaju prisustvao je i vlasnik Morellato grupe, Massimo Carraro, koji je u italijanskom žargonu  izjavio da ga je lepota žena u Srbiji ostavila bez teksta i da će sigurno one kao promoteri ulepšati i satove i nakit ovog italijanskog brenda.

Ove godine nakit prati kolekciju satova kombinujući keramiku u beloj i crnoj boji u zavisnosti od boje metala; srebrne, boje roze zlata...Takođe Morellato ponosno predstavlja i naglašava svoju kolekciju privezaka pod nazivom „ DROPS“ . Ovi upečatljivi privesci od različitih materijala i vedrih boja učiniće da vaš komad nakita bude jedinstven i neponovljiv. Razni motivi koji prate čitavu kolekciju asociraće vas na neki interesantan period iz života i vezivaće vas za drage uspomene.

Džesika Alba i Braun kampanja #breakfree

Džesika Alba i Braun kampanja #breakfree

Džesika Alba laniranjem kampanje Breakfree poziva žene da se međusobno ohrabre ...

Tom Tailor proleće/leto 2014.

Tom Tailor proleće/leto 2014.

Nova kolekcija za nosu sezonu ...

Parfois– već u prolećnim tonovima

Parfois– već u prolećnim tonovima

Retro Sport, Craft Culture, Easy Going i Pastel Fever ...

Butik Ana

Butik Ana

Lepi, vredni i unikatni pokloni ...

Movem novogodišnji popust!

Movem novogodišnji popust!

BOSS Hugo Boss, Canali i Trussardi do 20% ...

Search