Štampaj Štampaj

Pošalji prijatelju

14. 03. 2012

Novo lice brenda Intimissimi

i kampanja za proleće/leto

Novo lice koje predstavlja Intimissimi je mlada Ruskinja Tanja Mitušina. Odrasla je pod uticajem novog talasa modnih tendencija, koji su preplavili Rusiju. “Sanjala sam o Intimissimi kampanjama”, rekla je Tanja na svom prvom kastingu  skautima Intimissimia, “i sada mi se taj san ostvaruje”.

 “Razglednica iz Toskane” naziv je kampanje za katalog kolekcije za ovu sezonu. Rađena je pod budnim okom direktora fotografie Rafaela Marcuka, koji je objektivom predstavio suštinu ovog italijanskog brenda, smestivši ga u dušu Italije – Toskanu.

 Evocirajući ukuse i mirise, Marcuka je napravio seriju fotografija  na kojima Tanja, predstavlja modele prolećne kolekcije. Oni su meki, delikatnih tonova i mešavina su toplih boja toskanskog sela i hromatskih nijansi.

Izgledati sexy ali prirodno, primamljivo i bez ograničenja, suština je svake fotografije, koju predstavljaju Tanja i Intimissimi, za kolekciju proleće 2012.

Search