Štampaj Štampaj

Pošalji prijatelju

07. 05. 2013

Frida Giannini

Vodeća kreativna sila

Jedinstven talenat Fride Giannini i njena neverovatna vizija, omogućili su joj da bude vodeća kreativna sila iza jedne od najvećih svetskih modnih kuća današnjice, Gucci. Kada je završila studije na Modnoj akademiji u Rimu, tri sezone je provela u modnoj kući Fendi, gde je imenovana za dizajnera kožne galanterije. U septembru 2002. pozvali su je u Gucci, gde je postala kreativni direktor za dizajn torbi, a dve godine kasnije postala je kreativni direktor modnih dodataka.

Jako brzo je napredovala, jer je njen smisao za modu, nove ideje i samopouzdanje bilo ono što je plenilo i što joj je omogućilo da danas bude jedna od najuticanjnijih žena u svetu mode. Brzo je preuzela kontrolu nad dizajnom torbi, obuće, putnih torbi, nakita, naočara i satova. Frida  je uvela novu perspektivu u Gucci i  za kratko vreme je postala kreativni direktor čitavog brenda, a ovu odgovornu poziciju je prihvatila sa velikim očekivanjima i novim, inovativnim idejama i dala svoj lični pečat kreacijama i novim kolekcijama. Njen pristup dizajniranju se fokusirao na oštro samopouzdanje i odlučnost, sa jedinstvenim ženskim italijanskim pogledom na modu. Njen prvi veliki poduhvat za ovaj brend bila je kolekcija tašni Flora, inspirisana Gucci heritage kolekcijom, tačnije dezenom ešarpe Grace Kelly.

Ovakva kombinacija se pokazala veoma uspešnom, što se moglo videti njenom sposobnošću da dizajnira nove kolekcije, koje su ne samo uticale na globalne modne trendove, već koja je bila usmerena na masovnu proizvodnju. Od kad je došla na mesto kreativnog direktora, Frida je uspela da još više proslavi ovu modnu kuću, koja ima neverovatnu prošlost, savelikim iskustvom u pravljenju luksuzne robe, a ona je uspela da doda mladost, boje i zanimljivu ekstravaganciju.

Lično je dizajnirala novi koncept prodavnica Gucci, koje se nalaze svuda u svetu, a odgovorna je i za kreativne pristupe kampanja i sarađivala je sa mnogim umetnicima kao što su  David Lynch, Frank Miller, i Chris Cunningham. Uspela je da dovede i mnoge poznate ličnosti kao zaštitna lica brenda, kao što su James Franco, Evan Rachel Wood i Chris Evans, kao zaštitna lica novih Gucci parfema, ali i Madonnu, Jennifer Lopez i Rihannu za prikupljanje sredstava za pomoć UNICEFU i državi Malavi. 2011. u saradnji s Fiatom i automobilskim mogulom Lappo Elkanom, redizajnirala je Fiat 500 u Gucci bojama, a zaštitno lice kampanje je latino diva Jeniffer Lopez.

Njena istrajnost i neprikosnovena vizija su uveli Gucci u dvadeset i prvi vek. Ona je novi glas u modnom svetu, i njeni inovativni dizajn predstavljaju njenu posebnu ličnost. Ne samo da je predstavila ono najbolje što predstavlja Gucci, već je uspela u tome da njihovo nasleđe i zaostavšina ostanu netaknuti. Njena snaga i karakter pravog kreativnog direktora tako velike modne kuće, doneli su joj nagradu Lupa Capoitolina, koju joj je dodelio gradonačelnik Rima.

Preporučujemo

foto

12. 09. 17

NOVO OD LABELLA - NEODOLJIVO SLATKA NEGA!

Upoznajte Labellino - modernu okruglu revoluciju za negu usana!

foto

25. 09. 17

MIXA PRO-TOLERANCE

Expert za netolerantnu kožu

foto

18. 09. 17

NIVEA CELLULAR ANTI-AGE

Intenzivni tretman za negu kože

Binx Walton

Binx Walton

17 godina, Nešvil, Sjedinjene Američke Države, broj odrađenih revija: 27 ...

Devon Windsor

Devon Windsor

19 godina, Sjedinjene Američke Države, broj revija: 25 ...

Elodia Prieto

Elodia Prieto

21 godina, Francuska, broj revija: 17 ...

Anna Ewers

Anna Ewers

20 godina, iz Nemačke, broj revija: 37 ...

Ophelie Guillermand

Ophelie Guillermand

19 godina, Francuska, broj odrađenih revija: 40 ...

Search