01. 11. 2012
Happy Socks
Srećne čarape za tmurne dane
Sve je počelo jednog oblačnog švedskog dana, na proleće 2008. godine. Želeći da tmurne dane, koji su česti u Švedskoj ulepšaju i oboje, Viktor Tell i Mikael Söderlindh su došli na ideju da dizajniraju čarape vedrih i šarenih boja. Viktor Tell, kreativni direktor Happy Socksa je radio kao grafički dizajner i ilustrator, ali je na kraju svoje mesto pronašao u svetu mode. Inspirisan šarenim, razigranim obrascima i dizajnima, nastale su kolekcije Happy Socks - a. Njegov moto "Samo igra, a ne rad", verno pokazuje šta je poenta ovog brenda. Jednostavan proizvod kao što su čarape mogu da budu zabavne, kreativne, i veoma isplative.
Drugi osnivač kompanije je Mikael Söderlindh, generalni direktor Happy Socks -a. Njegov udeo u ovoj priči je više marketinškog karaktera, jer u ovoj oblasti radio više od 10 godina. Nakon decenije rada u marketingu, Mikael je poželeo da razvije sopstveni brend od početka do kraja, iskoristivši znanje koje je stekao za sve ove godine. On je sada deo kompanije Happy Socks, vodeći korporativni deo, ne mešajući se previše u kreativni deo svog kolege. Za sada funkcionišu jako dobro, i čarape sa imenom Happy Socks možete da kupite u više od 50 zemalja po celom svetu.
Ono po čemu su drugačije od nekih drugih čarapa je šarenilo boja i oblika. U ovoj kompaniji smatraju da svako ima pravo da nosi čarape u bojama koje vole, koje ga opuštaju i čine srećnim. Iz tog razloga većina čarapa su unisex, osim hulahop čarapa koje su namenjenje samo ženama. Happy Socks čarape se proizvode se od češljanog pamuka visokog kvaliteta, u Turskoj, porodičnoj fabrici, staroj preko 30 godina. Hulahop čarape se proizvode u Italiji, poznatoj po visokom kvalitetu proizvodnje. Fabrike održavaju humane uslove rada, što članovi Happy Socks kompanije redovno proveravaju.