Štampaj

Pošalji prijatelju

27. 08. 2013

Najbolja reklama je ona sama

Svi žele da je obuku kada prisustvuje nekom važnom društvenom događaju

Kada je objavljena vest da je Kate Middleton trudna, vojvotkinja od Cambridgea se neko vreme nije pojavljivala u javnosti. Ipak titula joj nije dozvolila dugo povlačenje u senku, pa je počela da se pojavljuje na humanitarnim večerama i drugim društvenim događajima. Dizajneri od Karla Lagerfelda, preko  Donne Karan, pa sve do Vere Wang su prosto počeli da se utrkuju i predlažu joj kombinacije za sledeći veliki događaj. Skice su samo pljuštale i uglavnom završavale svoju priču na stranicama modnih magazine, dok je Kate nonšalantno šetala neku od haljina iz Topshopa.

Zatim je Kate odbila slavnu Annu Wintour i ponudu da se pojavi na naslovnici američkog Voguea. Ipak, pristala je na ponudu časopisa Marie Claire. Urednica Aspasia Karras osmislila je editorijal u kojem će izgledati kao da nije riječ o spretnoj fotomontaži, već da je Kate zaista pozirala za novo izdanje časopisa. Vrlo interesantan editorijal, poput mini umetničke vizije je jedini u kome se Kate dosad pojavila.

Kaže da ne mari preterano za modu, više je zanimaju druge stvari u životu, ali ipak svako njeno pojavljivanje izazove buru modnih reakcija. Potpuno drugačije dimenzije, nego kada su u pitanju na primer pevačice ili glumice. Dokaz za to je i fotografija sa predstavljanja naslednika- dileme i komentari, zašto je odabrala više nego jednostavnu plavu haljinu i upoređivanje sa pokojnom princezom Dianom. Taj trend će se i nastaviti, jer ona nije bilo ko, pa svaki njen postupak povlači traženje dubljeg smisla, makar to bila i bezazlena odevna kombinacija.

Preporučujemo

foto

28. 08. 17

Beyoncé otkriva obline nakon porođaja

Sexy i zanosno... :)

foto

05. 08. 16

Jarke boje dominiraju jesenjim danima

Uz malu pomoć pastela, žuta, plava, crvena su pravi hit

foto

20. 07. 16

Burberry Patchwork torba

Da li će ova torba dostići popularnost trenča legendarne britanske kuće?

Search