Štampaj

Pošalji prijatelju

15. 05. 2013

Predstavljanje nove kolekcije

Cvet Feniks kao inspiracija

SML: Pored domaćih magazina u kojima su vaši modeli veoma prisutni, s kojim stranim magazinima ste imali priliku da sarađujete?

VR: Moji modeli su se pojavljivali u svim magazinima zemalja u kojima sam predstavljala kolekcije. Svakako mi je najdraži Vogue-Italija 1999, kao i Milano Finanza koji je posle svake moje rimske revije davao desnu stranu u koloru. Oni koji se bave modnim novinarstvom vrlo dobro znaju šta to znači.

SML: U sklopu brenda VR imate kolekciju za žene, decu i muškarce, kao i sve potrebne aksesoare. Koji od ovih linija je najuspešnija, a koja je vaša omiljena?

VR: Svakako mi je najomiljenija moda za žene. Ovo sve drugo osim parfema su bili samo izleti i pokušaji da brend dobije okvir kakav bi trebao da ima. Zaista, ako bi imala uslove da to radim na pravi način, a znam kako se to radi, svakako bi svaka od ovih linija zaživela. Imitaciju posla, u maniru kupim nešto pa stavim svoju etiketu, ne samo da prezirem nego me je i duboko sramota kada vidim da ljudi to bez stida rade.

SML: Ove godine obeležavate trideset godina rada.Šta se u Srbiji za to vreme promenilo? Da li je položaj kreativca danas bolji ili lošiji?

VR: Rekoh već u jednom intervjuu, promenilo se dosta, na gore. Nekada se znao red, sve se nazivalo pravim imenom i znalo se šta je to što istinski vredi. Danas su kao što reče francuski pisac Frederic Beigbeder u ROMANTICNOM EGOISTI: “Globalne ne-vrednosti zauzele su tron. Nismo sami, sigurno, što ne znaci da manje boli.”

SML: Uskoro ćemo videti i vašu novu kolekciju. Pričajte nam o inspiraciji, uticajima i procesu nastanka komada za ovaj tridesetogodišnji jubilej.

VR: Uh, o ovome bih mogla satima da Vam pričam. Cvet Feniks, Ramonda serbica, kao metafora života i rada Verice Rakočević. Tako je i doslo do inspiracije. Kolekcija je dugo rađena, prati život cveta, te tako imamo faze RASTA, BRANJA, UMIRANJA i ponovnog RAĐANJA. Faze su podeljene po koloritu i formi koje prate ovaj proces. Boje su: ljubičasta, zelena, zlatna, a materijali su u velikom procentu dorađivani ručnim vezom, vrhunskog kvaliteta. Kolekcija obuhvata i cipele, tašne i nakit. Raritet je grudnjak od 270 karata ametista ručno vezenih. Kolekciju nakita je uradila firma City Fashion Jewellery, od ametista, smaragda i kristala. Što se tiče samog procesa organizacije, kao i uvek do sada, prošla sam pakao zbog toga što radim u zemlji okružena ljudima koji reč profesionalnost olako shvataju. Na uštrb kreativnog vremena, bavila se banalnim stvarima na kojima u svetu radi tim od 50 ljudi. Volim ja ovo moje ludilo koje me tera da sve na kraju uradim sama, ali nekada zaista kažem: dokle više? A onda snaga moje energije uvuče u svoj prostor anđele čuvare, pa Dušan Jovović, Veljko Kuzmančević i Dejan Karaklajić, volonterski doprinesu da ovo što ćemo videti bude malo remek-delo. Danijela Dimitrovska otvara reviju, a nosiće je 35 manekena agencije Elite, kao i par mojih omiljenih manekenki iz ranijeg perioda. Katalog je sniman u Njujorku sa potpisom Milene Rakočević, stajling na katalogu je radio Peđa Govedarica, a šminku i frizuru čuveni njujorški šminker Johnatan Fernandez. Takođe, ćemo na reviji videti i 10 specijalnih gošći, žena iz javnog života koje su svih ovih godina bile verne brendu VR. Mapiranje modne revije, po prvi put na ovim prostorima i šire daće ovoj večeri posebnost. 

Foto: Kristina Ćetković

Preporučujemo

foto

28. 08. 17

Beyoncé otkriva obline nakon porođaja

Sexy i zanosno... :)

foto

05. 08. 16

Jarke boje dominiraju jesenjim danima

Uz malu pomoć pastela, žuta, plava, crvena su pravi hit

foto

20. 07. 16

Burberry Patchwork torba

Da li će ova torba dostići popularnost trenča legendarne britanske kuće?

Search