12. 03. 2015
Gwen Stefani šminka čini svet boljim mestom
Uz Urban Decay
Gwen Stefani se udružila sa brendom kozmetike Urban Decay u novoj inicijativi koja će doprineti osnaživanju i emancipaciji žena širom sveta.
Pod nazivom Ultraviolet Edge, partnerstvo će uključivati samo jedan proizvod, prajmer za senku za oči pod nazivom Enigma, prihod od kojeg će ići raznim organizacijama koje podržavaju žene širom sveta.
100% zarade od proizvoda koji košta 20 dolara po komadu će biti donirano Ultraviolet Edge fondaciji koja je već obećala 3 miliona donacija za razne svrhe. Među prvima na spisku će se naći Women's Global Empowerment Fund, fondacija koja daje mikro zajmove, opismenjuje i radi poslovne obuke za žene u Ugandi.
Gwen će biti zaštitno lice kampanje, što je lepo jer prvo, ovo nije klasično celebtrity lansiranje proizvoda za neki brend, a druga i bitnija stvar je da sva zarada ide u dobrotvorne svrhe.