Štampaj

Pošalji prijatelju

12. 03. 2015

Gwen Stefani šminka čini svet boljim mestom

Uz Urban Decay

Gwen Stefani se udružila sa brendom kozmetike Urban Decay u novoj inicijativi koja će doprineti osnaživanju i emancipaciji žena širom sveta.

Pod nazivom Ultraviolet Edge, partnerstvo će uključivati samo jedan proizvod, prajmer za senku za oči pod nazivom Enigma, prihod od kojeg će ići raznim organizacijama koje podržavaju žene širom sveta.

100% zarade od proizvoda koji košta 20 dolara po komadu će biti donirano Ultraviolet Edge fondaciji koja je već obećala 3 miliona donacija za razne svrhe. Među prvima na spisku će se naći Women's Global Empowerment Fund, fondacija koja daje mikro zajmove, opismenjuje i radi poslovne obuke za žene u Ugandi.

Gwen će biti zaštitno lice kampanje, što je lepo jer prvo, ovo nije klasično celebtrity lansiranje proizvoda za neki brend, a druga i bitnija stvar je da sva zarada ide u dobrotvorne svrhe.

Preporučujemo

foto

02. 10. 17

Kako pravilno konturisati lice

Mali trikovi koji nas čine lepšim

foto

04. 10. 17

Nove nijanse mat karmina

Za ljubitelje proizvoda Kylie Jenner imamo lepe vesti

foto

11. 09. 17

Preparati koje nikako ne smemo da delimo

Malo pažnje znači mnogo za naše zdravlje

Search