17. 01. 2016
Bionda Castana
Cipele koje IT devojke obožavaju
Bionda Castana je brend nastao 2007. godine i ubrzo je postao pravi hit među ljubiteljima neobičnih cipela. Ovaj londoski brend je delo Natalie Barbieri i Jennifer Portman, koje u svom radu kombinuju uticaj engleske ulične mode i italijanske elegancije i prestiža, što nije nimalo začuđujuće jer obe dame dele britansko-italijansko poreklo.
Natalie Barbieri i Jennifer Portman su po struci bankari, a njihov susret u Njujorku je bio sudbonosan. Ljubav prema modi i poznavanje marketinga su ih dovele do toga da nešto fali među ženskom obućom i tako je i nastao popularni brend.
Model Lana je postao instant hit, a među fanovima su Keira Knightley, Alexa Chung, Nicole Richie, Olivia Palermo, Kate Bosworth, Taylor Swift i druge poznate žene. Njih privlači mladalački duh i umetnički pristup koji je vidljiv u svakoj kolekciji, a koji odoleva trendovima.
Nakon gotovo decenije, Bionda Castana nastavlja da stvara neobične, ali nosive modele i polako stiče kultni status među obućom. Kampanja za proleće/leto 2016. godine je inspirisana baletom i malo je reći da je obična ili očekivana.