Štampaj Štampaj

Pošalji prijatelju

25. 06. 2015

Najluksuzniji brendovi prve polovine 2015.

Top 5

Živimo u vremenima kada je prvi utisak sve, jer niko nema vremena za drugi. Zato je stil postao vaš mikro CV, a moda svakodnevnica.

U moru trendova i raznih uticaja, pojedine modne imperije su došle do statusa kada ih nazivamo ne samo dominantnim, već i luksuznim, a na petom mestu, u preseku prve polovine godine našla se kuća Burberry, koja nosi kraljevski sertifikat o kvalitetu.

Na četvrtom mestu je Gucci, koji nosi i titulu najprodavanijeg italijanskog brenda van granica zemlje, a Gucci krasi elegancija i šarm, koji ne posustaju ni gotovo 100 godina od osnivanja.

Treće mesto je pripalo kući Versace, koja još od 90-ih flertuje sa seksi, gotovo vulgarnim izgled, koji uklapa u tipično italijansko odevanje. Gianni Versace je uspeo da u visoke krugove donese nešto neočekivano, nosivo i hrabro, a danas je sinonim za prestiž na crvenom tepihu.

Sa druge strane, ali i na drugom mestu je Giorgio Armani, koji je svom brendu dao jak identitet od samog osnivanja, a njegov pristup modi je daleko elegantniji i svedeniji, bez da bude dosadan i bezličan.

Nakon 33 godine postojanja, najmlađa kuća na ovoj listi, je na zasluženom prvom mestu, jer Dolce & Gabbana uspevaju da zadrže italijanski identitet, neguju ga, provlače kroz svaku kolekciju, tako da svaka žena na planeti, bar na tren, poželi da bude deo baš te kulture.  

Preporučujemo

foto

03. 10. 17

Modni dodaci sa New York Fashion Week-a

Kolekcija jesen 2017

foto

04. 10. 17

Jednorog na Paris Fashion Week-u

Novi spektakl

foto

22. 09. 17

Victoria Beckham proleće/leto 2018

Ready-To-Wear Collection

Search