25. 06. 2015
Najluksuzniji brendovi prve polovine 2015.
Top 5
Živimo u vremenima kada je prvi utisak sve, jer niko nema vremena za drugi. Zato je stil postao vaš mikro CV, a moda svakodnevnica.
U moru trendova i raznih uticaja, pojedine modne imperije su došle do statusa kada ih nazivamo ne samo dominantnim, već i luksuznim, a na petom mestu, u preseku prve polovine godine našla se kuća Burberry, koja nosi kraljevski sertifikat o kvalitetu.
Na četvrtom mestu je Gucci, koji nosi i titulu najprodavanijeg italijanskog brenda van granica zemlje, a Gucci krasi elegancija i šarm, koji ne posustaju ni gotovo 100 godina od osnivanja.
Treće mesto je pripalo kući Versace, koja još od 90-ih flertuje sa seksi, gotovo vulgarnim izgled, koji uklapa u tipično italijansko odevanje. Gianni Versace je uspeo da u visoke krugove donese nešto neočekivano, nosivo i hrabro, a danas je sinonim za prestiž na crvenom tepihu.
Sa druge strane, ali i na drugom mestu je Giorgio Armani, koji je svom brendu dao jak identitet od samog osnivanja, a njegov pristup modi je daleko elegantniji i svedeniji, bez da bude dosadan i bezličan.
Nakon 33 godine postojanja, najmlađa kuća na ovoj listi, je na zasluženom prvom mestu, jer Dolce & Gabbana uspevaju da zadrže italijanski identitet, neguju ga, provlače kroz svaku kolekciju, tako da svaka žena na planeti, bar na tren, poželi da bude deo baš te kulture.