22. 01. 2015
Obaranje interneta: Bieber VS Kardashian
Calvin Kleinov veliki poslovni pogodak
Nedavno se pojavila naslovnica na kojoj je Kim Kardashian zapretila da će porušiti internet. Međutim, nije računala da će se pojaviti reklamna kampanja Calvin Klein veša, u kojoj je glavna uloga poverena Justin Bieberu.
Samo tokom prvih 48 sati od kako je objavljena, reklama za #mycalvins je na Twitteru pomenuta više od milion i po puta. Uprkos tome što su reakcije bile najpre usmerene ka preteranoj upotrebi Photoshop-a, a zatim je mladi pevač i ismejan u emisiji SNL, kompanija Calvin Klein je dobila dodatnih tri miliona pratilaca na socijalnim mrežema i za pet puta nadmašila Kim Kardashian i njenu naslovnicu Paper magazina.
Iako se radi mahom o negativnom publicitetu, koji nije nepoznat ni porodici Kardashian ni mladom Bieberu, potrebno je prisetiti se da je svaka reklama onoliko dobra koliko se o njoj priča. Justin 1, Kardashian 0.