10. 11. 2011
Fabergé nakit
Novi oblik luksuza
Luksuzni nakit u obliku jajeta je ponovo u Fabergé-ovoj ponudi, po prvi put od 1917, kada je Car Nikolaj II naručio dva jajeta za njegovu majku i ženu, ali ona nikada nisu završena. Sada je kuća Fabergé predstavila dve linije privezaka u obliku jajeta koji pripadaju kategoriji luksuznog nakita.
Prva kolekcija, Les Fameux da Fabergé, sadrži 12 unikatnih komada inspirisan ruskim carskim luksuzom, svako predstavlja jedan mesec u godini. A po tradiciji Peter Carl Fabergé-a, mnogi sadrže skriveno iznenađenje. Jaja su ukrašena dragim kamenjem i delikatnim radom i ornamentima.
Druga kolekcija, koja spada u fini nakit, sadrži 60 malih privezaka sa najrazličitijom obradom. Fabergé je ponovo pokrenuo liniju finog nakita u septembru 2009 i otvorio prodavnicu u Ženevi, dok se u sledećih 18 meseci planira otvaranje prodajnih objekata u Londonu i New Yorku.