Štampaj Štampaj

Pošalji prijatelju

21. 02. 2014

Moschino po uzoru na 90-te

Nakon čizburgera, vraćamo se u vladavinu hip-hopa i CK bokserica

Drugi deo revije kuće Moschino je bio posvećen 90-im, te su kreacije pomalo ličile na Chanel, zatim na Versace, ali ponajviše na hip-hop kulturu i reklame za donji veš Calvin KleinaJeremy Scott nije zabario ni na najmlađe, pa se poigrao i sa likom Sunđer Boba. Bonbone, čokolada, pivo, viski, sve ovo je poslužilo za ovaj nesvakidašnji modno-kulturološki spektakl u Milanu. 

Ako je cilj šokirati publiku, onda je Scott našao odlično rešenje, koje je zahtevalo samo svojevrsni vremeplov i publiku sa dobrim smislom za humor. 

Preporučujemo

foto

03. 10. 17

Modni dodaci sa New York Fashion Week-a

Kolekcija jesen 2017

foto

04. 10. 17

Jednorog na Paris Fashion Week-u

Novi spektakl

foto

22. 09. 17

Victoria Beckham proleće/leto 2018

Ready-To-Wear Collection

Moschino revija nasmejala modni svet

Search