08. 01. 2014
Furla u novim poduhvatima
Brend je rešio da osvoji Lifestyle
Poznata porodična firma italijanska firma, Furla, preduzima korake koji će njeno poslovanje proširiti sa kožnih tašni na aksesoare tipa naočare, obuća, nakit i satovi, kao i ešarpe i kožnu galanteriju, i na ztaj način ih pretvoriti u istinski Lifestyle brend.
U tom duhu, Furla je osvežavala, redizajnirala i ponovo otvarala radnje širom sveta i dodavala im arhitektonske elemente inspirisane firminim glavnim štabom, koji je zapravo vila iz 18-tog veka u Bolonji, i uz pomoć materijala poput ružinog drveta i italijanskog mermera, za postizanje modernije estetike.
Iz kompanije kažu da oni ne smatraju sebe sam,o 'tašnerskim' brendom, već da su poslednjih godina mnogo porasli i razvili se, pa su sada spremni na taj korak koji će ih učiniti konkurentnim na ovom dinamičnom tržištu.
U 2014. se očekuju prvi rezultati ovog poduhvata za koji se veruje da će biti veoma uspešan, pa možemo samo da kažemo – sjajan način da se uđe u Novu godinu!
Vest preuzeta sa: www.cipeleitorbe.rs