Štampaj

Pošalji prijatelju

27. 03. 2013

Svi žele njegove kreacije

Raf Simons podiže prodaju Dioru

Kreativni direktor Diora, Raf Simons se prvi put uhvatio u koštac sa visokom modom u ovoj modnoj kući. Njegova estetika je poput oluje uzburkala poklonike mode, a prodaju podigla čak za 24 procenta u odnosu na prethodnu godinu.

Nakon što je 2011. godine tadašnji kreativni direktor Galiano imao ispad u jednom pariškom restoranu, položaj čuvene francuske kuće je bio pomalo, mora se priznati, uzdrman. Tada se poput spasioca pojavio Raf Simons, koji je upravo napustio posao kod Jil Sander.

Primećen je drastičan porast prodaje Diorove pret-a-porter odeće. Žene su konačno u većem broju zakoračile u Diorove butike i otpočela je nova era koju je predvodio Simons, belgijski dizajner do tada poznat po radikalnoj muškoj modi iz 90-ih godina.

Za razliku od Galiana koji se potpuno prepuštao mašti, Simons je odlučio da na prvo mesto stavi potrebe. Njegov minimalizam, krojevi i suptilno korišćenje cvetnog uzorka su naišli na odlične kritike. Da to nisu puste reči modnih znalaca, dokazale su i brojke, preko milijardu evra se slilo u Diorovu ‘’kasu’’, što je egzaktan pokazatelj koliko je kolekcija bila uspešna.

Preporučujemo

foto

03. 10. 17

Modni dodaci sa New York Fashion Week-a

Kolekcija jesen 2017

foto

04. 10. 17

Jednorog na Paris Fashion Week-u

Novi spektakl

foto

22. 09. 17

Victoria Beckham proleće/leto 2018

Ready-To-Wear Collection

Search