17. 10. 2012
H&M među elitom
Nova šoping destinacija na Menhetnu
H&M, Hennes & Mauritz, jedan od najvećih svetskih proizvođača odeće, poznat po tome što nudi moderne i kvalitetne stvari po veoma pristupačnim cenama, ponosno objavljuje da otvara trineastu prodavnucu na Menhetnu. U ovoj prodavnici na tri sprata će kupci moći da kupe odeću za čitavu porodicu, i predstavljaće šoping destinaciju sa jedinstvenim i interaktivnim dizajnom koji će pozdravljati kupce iz čitavog sveta. Novi prostor će imati oko 42 500 kvadratnih metara i uključuje kolekcije za žene, decu i muškarce. H&M će sa ovom prodavnicom postati deo kultnog Njujorka, sa ogromnim LED znakom H&M na samom vrhu zgrade.
Razlog otvaranja trinaeste prodavnice u Njujorku je taj što čelnici ove kompanije čvrsto veruju u tržište ovog milionskog grada. Prva radnja u Njujorku je otvorena još 2000. godine, a danas u Americi ima preko 250 H&M butika. Ovim poduhvatom, ovaj koncept će se na Petoj aveniji pridružiti svetski poznatim brendovima i jednoj od najvećih šoping destinacija na svetu.
H&M planira dalje širenje na prostoru Sjedinjenih država, a najskoriji plan je da se otvori najveća prodavnica i to sa 57 000 kvadratnih metara. Ovo ne iznenađuje, s obzirom na to da u svetu postoji preko 2600 prodavnica sa imenom H&M.
H & M Hennes & Mauritz osnovan je davne 1947. godine, u Švedskoj. Koncept kojim se ova kompanija vodi je da ponudi robu po što je moguće nižoj ceni. U sklopu H & M postoji i još nekoliko brendova, kao što su COS, Monki, Weekday and Cheap Monday, H&M Home.