Štampaj

Pošalji prijatelju

10. 03. 2014

Anya Hindmarch: Umetnost stvaranja torbi

Od stare torbe do sopstvene imperije

Sa 16 godina Anya Hindmarch je od majke dobila staru Gucci torbu. Tako je odlučila da ode za Italiju, a po povratku u rodnu Englesku je, inspirisana stilom Margaret Thatcher, počela sa prodajom svojih prvih tašni.

Hindmarchova godišnje stvara tri kolekcije, a u kompaniji se bave dizajnom cipela, prtljaga i malih dodataka od kože. Tokom 2001. godine je učestvovala u dobrotvornom projektu Be a Bag, koji je okupio velika imena poput Kate Moss i Elton Johna. Oni su donirali svoje do tada neviđene slike koje su štampane na torbama, a zarada je otišla u preko 30 humanitarnih organizacija širom sveta.

Sledeća velika saradnja je došla 2007. godine, kada je Anya Hindmarch podržala projekat I am Not A Plastic Bag. U akciju, koja je podizala svetst o štetnosti plastičnih kesa, uključio se i Vanity Fair, pa se na dodeli Oskara pokloni od tada dele u ovim platenim torbicama. Iste godine magazin Glamour ju je proglasio dizajnerom godine, a dobitnik je dve značajne nagrade u rodnoj Britaniji, na manifestaciji British Fashion Awards.

Torbe Anye Hindmarch su svuda: u publikacijama Vogue, InStyle, Elle, a njena Crisp Clutch metalik torba  dizajnirana za proleće/leto 2014. godine je postala pravi svetski hit. Mala metalik večernja torbica je favorit Anne Dello Russo. Među njenim ostalim poznatim klijentima su Alexa Chung, Cara i Poppy Delevingne, Lupita Nyong'o, Sarah Jessica Parker, Jennifer Aniston i mnoge druge dame. Najpoznatija među njima je svakako bila lejdi Diana. 

Search