20. 04. 2012
Swarovski
Kristalna fantazija
Kompanija Swarovski svoj uspeh pripisuje neumornoj potrazi za savršenstvom. Jedna od najpoznatijih komapnija koja se bavi izradom nakita od kristala, je nastala 1895. godine, nakon što je Daniel Swarovski I, nakon posete Beču, došao na ideju da napravi mašinu koja će sa tada nezamislivom preciznošću seći drago kamenje. Neprekidan uspeh tokom više od veka poslovanja i večita inovativnost su stvorili Swarovski kristale koji su prisutni gotovo svuda. Osim kolekcija za praznike, mnogobrojne saradnje sa modnim dizajnerima, proizvođačima tehnike i automobila, stvorili su Swarovski maniju u stalnom porastu.
Labud kao logo kompanije je postavljen tek 1988. godine, gotovo sto godina nakon osnivanja. Tokom devedesetih dolazi do ekspanizije kompanije, a saradnje sa kompanijama Disney, Mercedes, stvorile su desetak podkompanija, poput Swarovski Lighting, Daniel Swarovski, Swarovski Optik, Atelier Swarovski i druge. Pristojne cene i visok kvalitet, ogroman izbor kako nakita, tako i ukrasa za kuću, proslavili su Swarovski u čitavom svetu.