MARNI
Marni je italijanska robna marka koju je 1994. osnovala Consuelo Castiglioni, koja je od tada glavni dizajner kuće. U skorije vreme, uspeh ovog brenda je rastao jer su žene počele da napuštaju preterano sexy garderobu i da se okreću naglašenim bojama, printu i oblicima, koje neguje ova modna kuća. Castiglionijeva je devedesetih bila najpoznatija po dizajnu krzna, što je porodični posao njenog muža. U tom trenutku, krzno je bilo na vrhuncu nepopularnosti, tipično dizajnirano na staromodan način, ali ga je ona tretirala kao svakodnevni i nosiv materijal. Modna linija, koja nosi ime njene sestre Marni, nastala je jer je njenim mušterijama bilo potrebno da nose nešto i ispod njenih krznenih kreacija. Danas, kompanija proizvodi čitavu paletu garderobe, tašni, nakita i naočara. Jenna Lyons, starija potpredsednica ženske kolekcije za J.Crew, pripisuje uspeh kuće Marni "post tomfordovskoj eri" što znači da su žene u poslednje vreme hrabrije po pitanju printa, boje i oblika, odbacuju prenaglašen seksipil, i počinju da se oblače radi sebe i drugih žena umesto radi muškaraca. Za jesen 2007, Marni je kreirala svoju prvu liniju za muškarce, i izazvala komešanje zbog upotrebe helanki i uskih pantalona u muškoj kolekciji. Estetika brenda može se svrstati u "Evropom zahvaćen bohemizam", uz epitete "neobično", "ženstveno" i "zabavno". Rani radovi uključuju originalne, jedinstvene printove, oblike i tkanine inspirisane vintage estetikom. Marni je i danas zadržala te elemente, ali u modernijem usmerenju. Drugi specifični elementi su spojevi raznih tekstura, colorblocking, paleta sivih, bež i plavih nijansi gde se smenjuju svetle boje, neobični oblici poput zvonastih poruba, asimetrije, kao i mnogo slojeva. Generalno, Marni garderoba se više obraća ženskoj populaciji, dok muškarci ne vide ove kreacije kao sexy.