ROLAND MOURET
Roland Mouret (rođen 1962. u Lourdesu, u Francuskoj) je francuski modni kreator. Njegovo modno obrazovanje sastoji se iz tri meseca na Pariskom modnom koledžu tokom 1979. godine. Tokom osamdesetih radio je kao kreativni direktor u francuskom gay časopisu Gai Pied Hebdo. Kad je napustio školu da bi počeo da se bavi dizajnom, nedostajalo mu je tehničke veštine, ali je imao "urođen smisao za senzualnost" koji mu je omogućavao da kreira "neodoljivu" odeću. Sharai i André Meyers kupili su marku 1998. Nakon sedam godina i preseljenja u New York, Mouret je predstavio svoju Galaxy haljinu u sklopu prolećne kolekcije 2006. godine. Od mnogih nazvana "haljinom sezone", njen uspeh je bio toliki da je Vogue kasnije pisao da se "nedeljema nisu mogli otvoriti novine ni časopisi, a da se na nekoj od slika ne nađe neka od najvećih zvezda Hollywood-a kako je nosi." Manje od dva meseca nakon revije, Mouret je raskinuo poslovni ugovor sa partnerima i izazvao pravu pometnju u javnosti. Mouret se pozvao na "neslaganja u vezi sa menadžmentom", ali ni on ni Meyersi nikada nisu naveli precizniji razlog za poslovno razmimoilaženje. Nakon što je Mouret napustio svoju kompaniju, napravio je dvogodišnju pauzu. Novog partnera je pronašao u Simonu Fulleru, i lansirao novu marku - RM, dizajnera Rolanda Moureta (njegovi bivši partneri zadržali su sva prava na njegovu prethodnu marku). U okviru novog partnerstva, Mouret poseduje 50% firme i ima svu kreativnu slobodu. Pre lansiranja nove linije, Mouret se potrudio da pridobije pažnju javnosti - sa Bergdorf Goodman-om ostvario je jednokratnu, ekskluzivnu saradnju tako što je, za njih, dizajnirao kolekciju za koju je svaku od 36 haljina lično potpisao. Bio je pratilac Jacquettae Wheeler na balu koji je organizovao Met Costume Institute. Nosila je dugu varijantu haljine Bergdorfa. Mouret je takođe dizajnirao limitiranu liniju haljina za GAP. Promocija RM dizajnera Rolanda Moureta organizovana je kao globalni interaktivni događaj. Revija otvaranja održana je 4. jula 2007. u Parizu, i na njoj su prikazane 24 šik haljine geometrijskog kroja. Narednog dana, revija je postavljena na internet, i mušterije su mogle da naruče odeću na sajtu. Kako je Mouret objasnio u intervjuu za Vogue: "Žene pogledaju reviju dan nakon što je održana. Zašto bi morale da čekaju?" Kolekcija je doživela ogroman uspeh - neki komadi su rasprodati u roku od svega nekoliko sati. Mouret je otkupio nazad prava na sopstveno ime 9. septembra 2010, sa planom da so 2011. otvori svoju prvu samostalnu radnju u Londonu. Nova prodavnica će uključivati 2 sprata prodajnog prostora (ženska i muška odeća), atelje, dizajnerske radionice i prostor za prikazivanje novih modela za prodaju.