20. 09. 2011
Jimmy Choo
Izuzetna izrada i detalji
Jimmy Choo cipele bile su veoma poželjne i pre nego što je dizajner stupio u partnerstvo sa Tamarom Mellon, nekadašnjom urednicom aksesoara u Vogue-u. Kao diplomac sa Cordwainers koledža, Choo je kreirao neko vreme u London-skom East End-u, pre nego što mu je Tamara izložila svoju ideju i zajedno, oni su lansirali kompaniju Jimmy Choo 1996. Rođeni Malezijac, Choo je svoj prvi par cipela napravio sa samo 12 godina, a danas su njegove kreacije poznate po izuzetnoj izradi i sanjivom koloritu. Danas, te kreacije se mogu videti na stopalima internacionalnog džet-seta, Holividskih zvezda sa A liste i na svakom događaju sa crvenim tepihom. Mellon-ova je došla sa planom kako da privuče Italijanske proizvođače da prave Choo cipele na veliko. Prvi butik otvorili su u Londonu 1996. a do 2001. Equinox Luxury Holdings Ltd kompanija je kupila Jimmy Choo-ove pret-a-porter udeo u firmi, i posao je počeo da raste sasvim drugim tempom. U naredne tri godine, 26 prodavnica je otvoreno i uvedena je i linija torbi sa potpisom Jimmy Choo. U novembru 2004. Hucks Muse Europe je za neverovatnih 101 milion funti postala većinski vlasnik Choo brenda, ali su osnovne karakteristike dizajna ostale iste. Tamara, zajedno sa kreativnom direktorkom Sandra Choi, nadgleda tri kolekcije svake godine, dok se konstantno otvaraju nova prodajna mesta ove robne marke. Najkarakterističnije Jimmy Choo kreacije su stileto čizme do kolena, salonke i cipele ukrašene cirkonima. Tulita Hobo tašna je takođe veoma prepoznatljiv komad Choo dizajna.