Štampaj

Pošalji prijatelju

15. 08. 2016

Veš po meri trendseterki

Povratak u devedesete

Udoban pamučni veš smo poslednji put kao veliki modni trend videli početkom i sredinom 90-ih, kada je Calvin Klein predstavio seriju fantastičnih reklamnih kampanja koje su danas među kultnim.

Veliki povratak devedesetih u modnim vodama nije mogao da prođe bez ovog veša, a pored kuće Calvin Klein, svoje komade su predstavili i brendovi GapDSquared2Emporio ArmaniMoschino.

I dok mlade trendseterke ponosno pokazuju ovaj veš u svojim odevnim kombinacijama, nama se ipak više dopada ideja da donji veš ostane tajna, iako nam je ovaj trend veoma zanimljiv i nosiv. Nadamo se da će udobni setovi uskoro biti dostupni i u high street brendovima širom zemlje, a ono što je jasno ove godine je da je akcenat zaista na udobnosti, što je još jedan dobar razlog da se isprati i ovaj trend.

Preporučujemo

foto

15. 08. 18

Virgil Abloh u saradnji sa Nike-om i Serenom Williams

Šampionka tenisa će ove godine nositi Ablohove kreacije na US Open turniru koji počinje 27. avgusta i predstaviti novu liniju po prvi put.

foto

10. 07. 18

Čarobna revija Dolce & Gabbana

Ovakvu reviju još niste videli!

Search