15. 01. 2015
Marilyn Monroe je novo zaštitno lice za...
Max Factor!
Max Factor je upravo objavio da je njihova nova globalna glamur ambasadorka niko drugi do Marilyn Monroe!
Marilyn je sočne crvene usne, kremastu kožu i dramatičan ajlajner pretvorila u zaštitni znak četrdesetih godina prošlog veka a svi ti elementi i dalje dominiraju u modnoj i beauty industriji, kaže Pat McGrath, kreativna direktorka dizajna brenda. To je ultimativni glamurozni look i ništa ne može da se poredi sa njim!
Max Factor Junior, sin poznatog osnivača brenda radio je sa Marilyn Monroe u četrdesetim a ova objava se podudara sa osamdesetogodišnjicom od kada je on otvorio vrata svog make up studija u Hollywoodu, kao i sa 106.godina od datuma kada je sam Max Factor osnovao poznati brend. Max Factor je radio sa najvećim zvezdama starog Hollywooda, među kojima su i Jean Harlow, Bette Davis i Judy Garland i kreirao je proizvode prema potrebama svake od svojih zvezdanih mušterija.
Ovo nije prva posthumna kampanja za Marilyn, 2013.ona je bila lice parfema Chanel No.5 a MAC joj je posvetio celu kolekciju 2012.
U svim medijima, kampanja je lansirana početkom januara 2015!