Štampaj

Pošalji prijatelju

25. 09. 2012

Replay

Više od običnog džinsa

Poreklo imena Replay je blisko povezano sa misijom Claudia Buziola da stvori odeću koja podseća na prošlost, ali u isto vreme donosi novinu na tržište. Ideju za ovo jednostavno, a efektno ime brenda dobio je na fudbalskoj utakmici. Prvi put dotada na video bimu je ugledao reč “replay”. Pronašao je zaštitni znak za svoj brend, koji će reinterpretirati modu 50- tih godina sa inovacijom u dizajnu i materijalu. Tada je imao samo 21 godinu.

U kompaniji Replay se vode maksimom da je džins više nego samo komad odeće. On ne traje samo jednu sezonu. Tokom nošenja od poprima oblik vašeg tela. Prati svaku oblinu i postaje jedno sa osobom koja ga nosi. Džins odražava ko smo. To je razlog zašto je toliko seksi.

Buntovan ili elegantan, ali uvek jedinstven. Ipak, džins je na neki način demokratičan. Ne postoji ništa nedostupno u vezi sa njim ili rezervisano samo za visoku klasu. To je razlog zašto je toliko popularan.

Osnovana 1981. godine, Fashion Box S.p.A. je danas jedna od vodećih kompanija u sektoru proizvodnje odeće. Pod okriljem ove italijanske firme kreiraju, promovišu i distribuiraju brendovi Replay, Replay& Sons, We are Replay, Red Seal i White Seal.  U okviru ovih brendova postoje muška, ženska i dečija linija garderobe, asesoara i obuće. Od skoro proizvode naočare i Replay parfem.

Kompanja ima misiju da uvek budu inovativni, ali da se drže poznatog italijanskog stila i kvaliteta. Polažu dosta na ekspertizu pri proizvodnji džinsa.

Trenutno imaju prodavnice u preko 50 zemalja širom sveta.

Levi Strauss & Co

Levi Strauss & Co

Najpoznatiji džins ...

True Religion

True Religion

Džins religija ...

Diesel

Diesel

Neka vaša odeća progovori ...

Džep

Džep

Bez njega ipak ne možemo ...

Seven for all mankind

Seven for all mankind

Džins za čitavo čovečanstvo ...

Search