27. 06. 2012
Lacoste
Od sporta do modnih pisti
Jean René Lacoste, proslavljeni francuski teniser, čiji nadimak je bio „krokodil“, je 1929. godine predstavio polo majicu za tenis, koja će do danas ostati zaštitni znak robne marke, koju je osnovao četiri godine kasnije, dok je krokodil postao prepoznatljivi logo kompanije.
Najveću popularnost robna marka Lacoste stiče 80-ih godina, kada je predstavljala deo svakodnevnih odevnih kombinacija dece bogataša. I danas se uz ime Lacoste vezuje takozvani preppy-šik, a približavanje uličnom stilu, koje je vidno tokom proteklih sezona je delo dizajnera Christophe Lemaire-a. Od proleća 2012. godine aktuelni dizajner je Felipe Oliveira Baptista.
Od odeće ta teniske terene, Lacoste je marka koja je prešla dug put do prodora na modno tržište, u koje spadaju parfemi, modni dodaci, ali i peškiri i posteljina. Lacoste je napunio 75 godina postojanja 2008. godine, a sadrži sve osnovne sastojke jedne uspešne modne marke: nosiva je, trendi, ima dozu francuskog šika, koja je prihvatljiva za stankovnike svih zemalja.
Lacoste kolekcije se prikazuju u okviru ready-to-wear revija na nedelji mode u Njujorku od 2004. godine. Lacoste podrazumeva kvalitet i udobnost, koji su posebno vidljivi kod izrade obuće za svaki dan. Osim parfema, obuće i majici vrhunskog kvaliteta, Lacoste proizvodi i torbe, naočare za sunce, kupaće kostime, te se u svakoj prodavnici možete obući od glave do pete, za bilo koje godišnje doba.