Štampaj

Pošalji prijatelju

01. 03. 2012

H&M

Najuspešnija ulična robna marka

Robna marka Hennes & Mauritz, skraćeno H&M, je nastala 1947. godine sa linijom ženske odeće, a 1968. godine se priključila i linija za muškarce. Danas ova kompanija stvara kompletnu odeću, obuću i druge dodatke za žene, trudnice, decu, muškarce, tinejdžere, a u asortimanu se nalazi i šminka, proizvodi za negu lica i tela, kao i dodatke za opremanje kuće. 

Švedska kompanija H&M danas ima preko 2300 prodavnica i zapošljava oko 87.000 ljudi, s tim što ovi brojevi su u stalnom porastu. Koncept "brze mode" je dobio novo značenje kada je 2004. godine Karl Lagerfeld dizajnirao kolekciju za H&M. Kolekcija je rasprodata u roku od sat vremena, a saradnje sa poznatim dizajnerima, uz pristupačne cene, su stvorile drugog po veličini modnog giganta, iza španskog Inditexa. Među saradnjama istakle su se one sa Comme des Garçons, Stellom McCartney, Kylie Minogue, Donatellom Versace, koja je i dalje aktuelna, a poslednja je kolekcija donjeg veša koju je dizajnirao David Beckham. U martu 2012. godine se očekuje kolekcija urađena u saradnji sa italijanskom modnom kućom, Marni.

H&M je prisutan u celom svetu. Nakon osvajanja Evrope, na red su došle SAD i Kanada, zatim Azija i na kraju Australija. Osim poznatih dizajnera i zvezdi koje rade na kreiranju odevnih komada, H&M angažuje najpoznatija lica za svoje reklamne kampanje. Osim poznatih manekenki, u poslednjoj prazničnoj kampanji pojavili su se Bryan Ferry sa sinom, Jerry Hall sa ćerkom, a fotografije je načinio poznati duo Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin.


Search