???project_name??? :: G http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/rss.html ???story_list??? sr http://sml.rs/img/logo.png ???project_name??? :: G http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/rss.html Gliter http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/609/gliter.html Svetlucave čestice koje reflektujući svetlost stvaraju posebne efekte

 

Gliter je neophodan sastojak svakog ektremnog make up-a. Čine ga svetlucave čestice koje reflektujući svetlost stvaraju posebne efekte. Gliter čine čestice koje su sitnije od šljokica, a krupnije od šimera i sedefa. Može se javiti u svim bojama, a najčešće je sastojak sjajeva za usne ili senki za oči. Iako se može pojaviti kao sastavni deo svakog make up proizvoda, takođe se može kupiti i kao poseban proizvod. Onda su mogućnosti za kombinovanje neograničene. Popularan je kod mlađih osoba i češće se nosi u svečanim prilikama.

]]>
Thu, 27 Dec 2012 15:36:00 +0200 G http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/609/gliter.html
G-Star http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/3263/g-star.html Drugačiji pristup svakodnevnom odevanju

G-star Raw, poznat i kao G-Star, je robna marka specijalizovana za odevne komade pravljene od sirovog, neobrađenog teksasa. Posebnu popularnost ima među mlađom populacijom, najpre u Evropi, a zatim i u SAD-u.

G-Star potiče iz Holandije, a nastao je 1989. godine. Popularnost stiče od sredine devedesetih,  a inspiraciju za kreacije dizajneri ove marke pronalaze u starim uniformama najrazličitijih nacija. Zvezde poput  Liv Tyler, Josh Belmonte i Justina Bibera nisu odolele ovom interesantnom pristipu uličnom odevanju, te su G-Star komadi sastavni deo njihovog svakodnevnog odevanja.

Prodavnice ove robne marke, osim u Amsterdamu, možete naći u Njujorku, San Francisku, Parizum Londonu, Sidneju, a kolekcije se predstavljaju na nedelji mode u Njujorku, što dodatno govori o popularnosti kod američke omladine.

Osim odeće za muškarce i žene, G-Star pravi i obuću i modne dodatke za oba pola. 

 

]]>
Wed, 15 Aug 2012 16:26:00 +0200 G http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/3263/g-star.html
Greta Garbo http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/241/greta-garbo.html Modna muza

Greta Garbo – modna i filmska ikona zlatnog doba Holivuda. Rodjena u Švedskoj 1905 godine. Ostavila je traga na svetskoj modnoj sceni svojim stavom i stilom i inspirisala mnoge modne kolekcije. Ostvarila je niz uloga i istovremeno ostala mistična u pravoj meri da opstane i ostane modna muza.

]]>
Thu, 1 Mar 2012 15:38:00 +0200 G http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/241/greta-garbo.html
Galeries Lafayette http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/1892/galeries-lafayette.html Pariz

1893. godine, dva rođaka, Théophile Bader i Alphonse Kahn,  odlučili su da otvore robnu kuću na uglu Lafayette i Chausée d’Antin, u živom delu grada koji je slovio za važan šoping centar, blizu Opere. Odlična lokacija garantovala je dobar promet i stalnu smenu mušterija, i proširenje je, ubrzo, postalo neizbežno. Od samog početka Galeries Lafayette je podjednako privlačila bogate dame iz visokog društva i žene iz radničke klase, krojačice i službenice koje su koristile pauze za ručak da odu u kupovinu.

1906. Bader je zaposlio proslavljenog arhitektu Georgesa Chedannea i, kasnije, njegovog učenika Ferdinanda Chanuta da projektuju novi raspored za robnu kuću Haussmann. Taj novi prostor oponašao je sistem orijentalnog bazara kako bi mreža isprepletanih odeljaka i najrazličitije robe izazivala pravi vihor kupovine.

]]>
Mon, 26 Dec 2011 16:40:00 +0200 G http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/1892/galeries-lafayette.html
Gloss http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/1683/gloss.html Sjaj za usne

Sjaj za usne ili gloss je izmislio otac šminke, gospodin Max Factor, još davne 1930 godine. Želeo je da napravi proizvod pomoću koga će na filmu usne izgledati sjajno. Prvi sjajevi su napravljeni za glumice u crno belim fimovima. U širokoj prodaji, pojavili su se 1932. godine pod nazivom X-Rated. Danas se sjajevi za usne mogu naći u tubicama ili u bočicama sa sunđerastim ili plastičnim aplikatorima. Mogu biti bezbojni ili u raznim bojama i sa različitim teksturama za prekrivanja usana od vrlo prozirnih, pa do skoro tečnih. Efekti im takođe mogu biti različiti: mat, sedefasti, sa gliterima ili metalik.

Hit XXI veka su sjajevi koji povećavaju volumen usana ("plumping"). Često imaju sastojak koji podstiče cirkulaciju u usnama i na taj način ih povećavaju. Efekat traje oko 20 minuta.

]]>
Fri, 25 Nov 2011 01:42:00 +0200 G http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/1683/gloss.html
Gagat http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/1202/gagat.html Crni kamen

Svetlucavi crni kamen, koji se dobija varijetetom hemijskih reakcija na lignitu. Tokom 19.veka bio je obavezan deo nakita ženama u žalosti. Pored toga, još od tada se koristi, obrađen kao suza ili kao dijamant za ukrašavanje odevnih predmeta za veče.  Ova viktorijanska moda ostala je vrlo akuelna i narednih decenija, pa se tako i danas podjednako koristi, kako u dekoraciji, tako i u komadima nakita. U modnom jeziku najčešće, ovaj kamen zovu jais (francuski naziv.prom.prev.) 

]]>
Fri, 19 Aug 2011 12:30:00 +0200 G http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/1202/gagat.html
Galbanum http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/1156/galbanum.html Smola biljke ferule

Galbanum je smola koja se dobija iz biljke ferule. Ferula raste u severnom Iranu. Ima ljutkasti miris sa nijansom četinara. Galbanum je gorka smola. Aludirajući na njegov gorki ukus i miris u XII veku se koristila za kađenje i pri spominjanju gorkih postupaka grešnika. Danas, najčešća upotreba galbanuma je u industriji mirisa, mada se davno koristio i kao lek. Svojim specifičnim mirisom obeležava skoro celu grupu “zelenih mirisa” i razdvaja ih od sportskih, jer ima malo ozbiljniju notu. Čuveni mirisi sa vrlo izraženim galbanumom su: Balmain "Vent Vert" (izbačen davne 1945.), Cartier "Must" i Chanel "Chanel No. 19".

]]>
Wed, 10 Aug 2011 02:00:00 +0200 G http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/1156/galbanum.html
Gioia http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/244/gioia.html Sinonim za modni časopis dugo godina bio kod nas

Gioia – italijanski magazin koji je ostao sinonim za modnu novinu kod nas nekim slučajem. Izdaje se od 1965 godine i predstavlja jedan praktičan i pristupačan imperativ u printanom izdavaštvu.


]]>
Tue, 5 Apr 2011 15:49:00 +0200 G http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/244/gioia.html
Gaultier http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/242/gaultier.html Nemoguće dete

Gaultier – Brend koji svog osnivača godinama inspiriše. Njegov duh enfant terrible—a u svetskoj modi uvek iznova i iznova opčini modne sladokusce, podjednako visokom modom ali i pret a porter kolekcijama, parfemima i stilom života...

]]>
Tue, 5 Apr 2011 15:43:00 +0200 G http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/242/gaultier.html
Gama http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/240/gama.html Kako napraviti pravi izbor

Gama – predstavlja izbor boja i tkanina koja obeležavaju kolekcijsku celinu. Koristi se u modi u svrhu izbora kolorita i tekstura u izradi kolekcije. Izmedju game i ton karte postoji razlika jer se ton karta vezuje isključivo za boju.

]]>
Tue, 5 Apr 2011 15:35:00 +0200 G http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/240/gama.html
Glamur http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/238/glamur.html Budite i vi...

Glamur - je začin koji čini život slađim. Zato ugađajte sebi sitnicama zablistajte u punom sjaju jer glamurozna žena je sexy, samouverena i ženstvena.

]]>
Tue, 5 Apr 2011 15:29:00 +0200 G http://sml.rs/secNav/abeceda_mode/g/238/glamur.html