12. 01. 2012
Nova Prada reklamna kampanja
drugačije i neočekivano
U upadljivoj suprotnosti sa svojim dosadašnjim kampanjama - koje su uglavnom markirale nove šesnaestogodišnje i sedamnaestogodišnje zvezde budućnosti - Prada se ove godine oslanja na proverene, ustaljene modele. To su trenutno lice Miu Miu, Guinevere Van Seenus (34), Nataša Poly (26) i lice s naslovnice Vogue-a, Elise Crombez (29).
Kampanja za koju, kao i uvek, fotografije radi Steven Maisel, kao glavnu inspiraciju ima kola koja su i zaštitni znak čitave vintage kolekcije, i smeštena je upravo tamo gde je to i najočekivanije - na "benzinsku pumpu" iz '50.
"Kola visokih performansi iz pedesetih, sa šiljatim gepekom i plamenovima iscrtanim duž karoserije najbolje odražavaju vintage duh koji odlikuje ovu kolekciju", objašnjavaju u Pradi. "Ikonografski jezik Amerikane konstantno se pojavljuje kroz pola veka pop kulture i stila. Benzinska pumpa se pojavljuje kao centralni simbol ove post-moderne raskrsnice novog horizonta i ekonomskog ispunjenja, pozornice postavljene tako da se moda, fantazija i obećanje novih otkrića ukrštaju."