04. 01. 2012
Roberto Cavalli vraća se korenima
i ponovo pokreće liniju naočara
Italijanska marka Roberto Cavalli, koja licencira svoje naočare kod Grupe Marcolin, ponovo pokreće liniju naočara - i radi svog imena, i radi kolekcije Just Cavalli koja će se pojaviti rano iduće godine.
Nova linija označava povratak fundamentalnoj estetici prvih naočara koje su se pojavile pod ovom markom 1999, kaže Maurizio Marcolin, zadužen za stil i licenciranje pri Marcolin grupi.
"Sve estetske šifre marke - kao što su životinjski printovi, zmijski motivi i zlatarski radovi - sada se pojavljuju kao lajtmotiv u svim stilovima. Kolekcija je naišla na vrlo dobar prijem na tržištu, sa svojim originalnim savremenim oblicima koji dopunjuju sofisticirani šarm marke Roberto Cavalli." kaže on. On dodaje i da su modni trendovi iz 2005. generalno promenili imidž klasičnog italijanskog stila, u koji ulaze i pozlata i životinjski print.
Koristeći istu italijansku izradu i materijale, nova kolekcija, sa rasponom cena od 360 do 450 dolara u maloprodaji, označava oživljavanje tog starog, smelog izgleda, ali sa modernim preokretom, koji uključuje savremenije oblike.
Trenutno dostupna u Cavalli i Just Cavalli buticima, kolekcija će se pojaviti u Saks Fifth Avenue, Neiman Marcus-u i Nordstromu-u u februaru.