08. 02. 2016
Burberry i Tom Ford menjaju izgled Nedelja mode
Sa piste u prodavnice
Najpre je Rebecca Minkoff rešila da na pisti prikaže samo modele koji su dostupni svima. Dakle, ukoliko ste na reviji i dopadne vam se određeni komad, možete odmah da ga kupite, ne da čekate i pitate se da li će se uopšte pojaviti u prodaji par meseci kasnije.
Burberry će predstavljati sezonske kolekcije i to već od septembra. Dakle, ono što vidite, već će biti u prodavnicama. Christopher Bailey se zalaže za to da revije mogu svi da vide putem društvenih mreža, a ako im se nešto dopadne u najkraćem roku će moći to da kupe i neće čekati celu sezonu da to nose, već će sve biti prilagođeno aktuelnim trendovima i tendencijama. Sledeća kolekcija će biti predstavljena u februaru.
Tom Ford takođe želi da smanji jaz između piste i same prodaje. Njegova jesenja kolekcija i za muškarce i za žene biće predstavljena takođe u septembru i biće dostupna odmah. Usled usvajanja pristupa "see-now-buy-now", dizajner neće predstaviti kolekciju na predstojećoj Nedelji mode u Njujorku.
Kada ovako velika imena reše da menjaju izgled Nedelja mode, sigurno je da će promena zahvatiti i manje brendove, te nećemo više u januaru gledati kolekcije za sledeću godinu, već za ono što se trenutno nosi, što zapravo ima mnogo više smisla. Takođe, ovo će biti veliko olakšanje i za dizajnere, koji puno energije troše u same prezentacije kolekcija koje dok stignu do prodavnica već budu zamenjene novim izgledima sa piste.