21. 12. 2015
Modne i stilske lekcije iz 2015.
"Ona" haljina, svima novi omiljeni brend, gender-fluid i još momenata koji su obeležili godinu na izmaku
Iako nije bila skandalozna, godina koja je na izmaku je svakako bila uzbudljiva. Čak naprotiv, 2015. godina je donela puno udobnosti, te su u stilskom smislu, patike postale obuća i za posao i za zabavu, a u 2016. godini nas čeka zanimljiv trend, koji ne želimo da ode, a koji je zapravo poput stilske mantre: praktičnost i udobnost su novi glamur.
Kreativni haos u kućama Dior i Lanvin, haljina koja je probila Internet pitanjem da li je plava ili zlatna, zvezde koje su proslavile nage haljine, sve su to bila pitanja koja su prevazišla modni svet i učinila ga zaniljivijim, posebno na društvenim mrežama.
Ponovo je podignuto pitanje veličine, odnosno mršavosti modela, te je Gigi Hadid, koja nosi konfekcijski broj 2-4, postala nova modna heroina, iako je najpre naišla na oštre kritike jer navodno nije dovoljno mršava za pistu. Ona se poslednja nasmejala, jer je prošetala pistama Tommy Hilfiger, Versace, DVF, Balmain i Victoria's Secret.
Jedna od najzanimljivijih fraza godine je gender-fluid. Alessandro Michele iz kuće Gucci je započeo, a modni svet oberučke prihvatio da se sve manje obazire na pol, te je čak sam termin došao i do Zoolandera 2, filma koji nas čeka u februaru. Zajedno sa terminom Swinter, modni svet je pokazao da je uvek za toleranciju, jer bilo da nosite mušku košulju ili vaš muškarac "krade" vaše mokasine, stil uvek pobeđuje.
Za kraj smo ostavili novi/stari omiljeni brend - Self-Portrait, koji proda komad odeće na svakih šest minuta, jer kao što smo pisali, svi nose kreacije ovog brenda, koji odiše romantikom i pogađate, udobnošću!