14. 07. 2011
Humberto Leon i Carol Lim
Novi kreativni dvojac na čelu Kenzo-a
U korak sa savremenim tokovima, LVHM Moët Hennessy Louis Vuitton planira da repozicionira robnu marku Kenzo na tržištu i to uz pomoć dva vrhunska kreativna uma koje poseduju Humberto Leon i Carol Lim, koji su imenovani za nove kreativne direktore Kenzo-a i svoje prve rezultate prikazaće u oktobru u maloprodaji za proleće 2012. Ovaj duo nasledio je italijanskog dizajnera Antonio Marras-a ,koji je bio na čelu Kenzo-a od 2004, i svoju poslednju kolekciju za ovaj brend prikazao je na pariskoj nedelji mode.
“Sjajno je što imamo priliku da dovedemo savremenu generaciju u Kenzo, oni zaista shvataju poreklo brenda, a to je taj duh džungle“ izjavio je Pierre-Yves Roussel, predsednik I izvršni director LVMH modne divizije , koja uključuje modne kuće Céline, Givenchy, Marc Jacobs, Loewe i Emilio Pucci. Ruossel je pod duhom džungle podrazumevao specifičan Jungle Jap butik Kenzo Takade, koji je on otvorio 70-tih u Parizu I doneo novi, veseli pristup prêt-a-porter-u bojama, printom I etno detaljima. Dok Leon I Lim, oboje imaju 36 godina I nisu bili ni rođeni kada je Takada osnovao svoju modnu kuću, oboje sebe opisuju kao “modne štrebere“ I tvrde da je Kenzo ime koje ima bogato nasleđe koje traje generacijama , kao I das u srećni što su postali deo tog nasleđa. Upoznali su se za vreme studija na Berkley univerzitetu, potom odlaze u New York da grade karijere u modi. Leon je radio za Burberry i Gap, dok je Lim-ova radila u Bally-ju u finansijskom odseku. Ovaj dvojac već neko vreme radi kao tim, i bez obzira na to što nisu školovani dizajneri, planiraju da okupe tim dizajnera koji će ostvariti njihovu viziju za Kenzo.