Štampaj

Pošalji prijatelju

12. 06. 2013

Nakit u stilu muzičkih diva

Brend Fenton

Predstavljamo vam hit brend nakita koji je u rekordnom roku uspeo da se probije u sam vrh ove industrije. Brend Fenton, osnovala je dizajnerka Dana Lorenz, 2005., kada je iz hobija počela da izrađuje nakit. Kako je i sama dete MTV revolucije, inspiracija leži u stajlizima mozičkih diva sedamdesetih i osamdesetih Madonne i Siouxsie Sioux. Bodlje, lanci, ali i kristali i biseri su ono što krasi njene modele. Ime brenda potiče od prezimena njene tetke koja je osamdesetih imala fantastičan nakit, koji je Dana često pozajmljivala.  

Prvi proboj na tržište desio se 2006. kada je s dizajnerom Alexandrom Plokhovim za brend Cloak, izradila mušku liniju nakita. Ubrzo svoju kolekciju plasira u velikim robnim kućama poput Barneysa, Ikrama, Colettea, Luisa via Roma, Libertya i Lane Crawford. Naredne godine, lansira Fellon ekonomičniju, tj. pristupačniju liniju nakita.

Pored svoje kolekcije, dizajnirala je nakit za brendove Thakoon i Proenza Schouler, kao i limitirane komade za prodavnice  J. Crew i Opening Ceremony. Muzičke dive od Rihanne do Adele obožavaju njen nakit, a ove godine posebnu pažnju je privukla manekenka Jessica Stam na dodeli CFDA nagrada s nakitom ove dizajnerke.  Dva puta je bila nominovana za najboljeg dizajnera aksesoara od strane Udruženja američkih dizajnera, a milanska nedelja mode ju je proglasila novim talentom. Jedva čekamo da vidimo šta ova talentovana dama još može da uradi.

Search