Štampaj

Pošalji prijatelju

20. 09. 2011

Analeena

Luksuzne tašne


Lina H je ime iza luksuznog brenda Analeena. Trenutno živi u Parizu, ali je često na putu u potrazi za inspiracijom, Lina H je uvek osećala strast prema luksuzu i dizajnu, pa je sa samo 21.godinu počela da radi za Hermes u Londonu. ’’Hermes me je naučio nešto veoma bitno o luksuzu, a to je da nikada ne previm kompromise i da se držim najvišeg standarda po svaku cenu. Zato danas kupujem kožu za moje kreacije od njih, jer znam da potiču iz najfinijih ateljea u Italiji’’ kaže Lina. Takođe je radila sa Jean Louis Scherrer Haute modnom kućom, gde je takođe bilo naglašeno koliko su veština izrade i vrhunske tkanine bitne pri stvaranju luksuza i elegancije. Ona je upijala znanje i umeće od najboljih pariskih krojača sa kojima je radila i po 100 sati na samo jednoj haljini.

“Pred revije smo radili po 24 sata dnevno, i pili smo samo kafu iz automata u hodniku. Ako bi se neko od krojača onesvestio, bilo je važno da ga odmah probudimo jer osoba koja počne haljinu, mora i da je završi’’ seća se Lina. Sve ovo vredno iskustvo ju je motivisalo da skupi snagu i počne da kreira za sebe, i tako je Lina H robna marka rođena.
Kada je osetila slobodu da se izrazi brzo se bacila na dizajniranje i uskoro postala poznata kao “mala sa magičnim prstima’’, koja je spašavala mnoge u poslednjem trenutku.

U toku Kanskog festivala, mnoge poznate ličnosti su se zaljubile u njene kreacije ( i to bez pomoći bilo kakvog PR-a). Dok je sedela u kafeu, Paolo Ohelo joj je prišao i pitao da li može da sedne za njen sto za par sati, našla se na žurci Chopard-a, gde je sedela pored direktora Audi-ja, koji ju je kasnije angažovao da dizajnira za njih, i par godina kasnije, Analeena je nezaobilazni aksesoar na crvenom tepihu.

Tako dolazimo do rođenje Annalene. Dok je sa drugaricom koja je želela da naruči tašnu, sedela u Hermes-u i pregledala katalog sa kožom raznih tekstura i boja, nikako nije mogla da nađe to što je tražila. Tada je shvatila da njena strast može da je odvede u sasvim drugom pravcu. Tako je počela da dizajnira tašne koje nisu ništa manje od luksuznih. Klasične sa dodirom mladalačkog duha, bezvremene a mlade, šik i sexy- Analeena predstavlja bezkompromisni luksuz.

Sa ekskluzivnim pristupom eleganciji, tašne se prodaju po ceni između 1.500 i 12.000 funti a njena jedinstvena estetika pristup luksuzu već joj je napravio značajno mesto u dizajnerskom svetu. Upotreba egzotičnih koža pitona i krokodila u velikoj paleti boja osigurava da će svaka sledeća kolekcija biti živa i efektna kao prethodna. Izuzetni dizajnerski detalji poput zlatnog štepa u rock 'n' roll kolekciji ili šnala u obliku kale u koju je utisnuto “urokljivo oko’’ da otera ljubomoru, samo su još jedan dokaz paažnje koja se posvećuje detaljima koji čine ovaj brend. Lina ne prati trendove već crpi inspiraciju iz mesta i gradova koje poseti.

Posle velikog uspeha, Lina H je uvela i liniju aksesoara, predivnu kolekciju mini luksuznih predmeta koji idu uz tašne-novčanici, Blackberry futrole, laptop torbe i kaiševi. Analeena je kao komad nakita, svaki je poseban, živ, elegantan i taktilan.

Search