FRIDA GIANINI
Frida Giannini jedna je od najuticajnijih žena u svetu mode. Kao kreativni direktor brenda Gucci, Frida drži u svojim rukama konce jedne od najznačajnijih italijanskih modnih kuća. Nastavljajući na osnovama koje je postavio Tom Ford u periodu kada je potpuno oživeo Gucci, njen "modni hod" nije bio nimalo lak. Ipak svojim istančanim osećajem za ženstveno, rafinirano, sveže, savremeno i modno osvešćeno, ona i dalje čini da Gucci suvereno vlada modnom scenom, kako italijanskom, tako i svetskom. Frida Giannini rođena je 1972. godine u Rimu od oca arhitekte i majke profesora istorije. Još u najranijim danima pokazivala je interes za sve što je kreativno i umetničko, tako da je njena odluka da studira modu bila očekivana. Završila je Rimsku Akademiju mode, i veoma brzo počela da radi kao pomočnik ili, zanatskim terminologijom, kao šegrt, u malim firmama koje su se bavile pret-a-porter modom. Svoje znanje dovela je do zavidnog nivoa tako da je 1997. godine prešla da radi u Fendi, ikonu italijanske mode. Tamo je pune tri sezone radila kao dizajner linije pret-a-porter pre nego što je zaslužila poziciju glavnog dizajnera modne kožne galanterije. Kada je u Fendi uvela određene promene i unapredila dizajn bilo je potpuno očekivano da je pozovu u novi tim Gucci, gde se od početka obrela u ulozi direktora za liniju torbi i tašni Gucci. Kada je 2004. godine, Tom Ford napustio kompaniju, Frida Giannini bila je promovisana u novog kreativnog direktora za galanteriju. Bila je ovo sjajna prilika i mogućnost da se punim plućima upusti u modnu avanturu, koja je vrlo brzo iznedrila i davno zaboravljene istorijske komade Gucci, koji su se, u njenoj interpretaciji, pojavili kao novi klasici. Tako je čuveni Flora dezen na marama posle mnogo godina ponovo zaživeo u izlozima Gucci. Samo godinu dana kasnije 2005. godine Frida će se naći u još značajnijoj ulozi, i to na mestu kreativnog direktora pret-a-porter-a za Gucci, istovremeno ostajući i u ulozi glavnog čoveka u odesku za galanteriju. 2006. godine preuzeće i mušku liniju, i time zaokružiti upravljanje brendom Gucci. Kreativni direktor Gucci, i ne samo to, Gianninijeva se vrlo predano bevi i konceptom prodaje kao i razvojem imidža i izgleda Gucci radnji, kao i kontrolom nad kampanjama i promocijama brenda. Gianninijeva je, takođe, aktivna i u humanitarnim projektima gde, u saradnji sa UNICEF-om, uspešno organizuje i sprovodi niz akcija. Jedna od takvih je i saradnja sa pevačicom Rihannom kroz plasman tašni Tattoo Heart od čijeg se prihoda sredstva šalju za pomoć deci u Africi.