Štampaj

Pošalji prijatelju

04. 01. 2018

SML intervju: Katarina Valterović i Valter cipele

Korak ispred svih

Krstareći Instagramom, našli smo nove hit cipelice, savršene za prve prolećne dane. Zato smo danas rešili da vam predstavimo domaći brend Valter, iza kog stoji Katarina Valterović, a koji spaja klasičnu eleganciju i modernu eklektiku,

Pre nego što se upoznamo bolje sa ovim cipelama za odrasle šmizle, napominjemo da se radi o ručno rađenim komadima, idealnim i za posao i za zabavu, a udobnost im daje dodatni šarm. Prodaju se na nekoliko mesta u Beogradu, za sada u crnoj, nežno roze, metalik i varijanti sa animal printom.

SML: Ko se "krije" iza Valter cipela i kako je nastao brend?

Katarina Valterović: Iza Valter brenda krije se jedan sanjar po imenu Katarina, koji veruje da svakodnevnim radom, strpljenjem i jakom željom možete da ostvarite svai cilj. Tako je i nastao brend, iz sna.

Pored modela koji nam je privukao pažnju, šta još možemo da očekujemo u 2018.godini?

U prethodnoj godini , pojavili smo se na tržištu samo sa jednim modelom, želeći da se predstavimo. Kako je tržište bilo gostoljubljivo prema nama, u ovoj godini ponudićemo više modela koji će, možda zvuči kao kliše, ali zaista biti različiti i inovativni, kako u obliku tako i u materijalima.

Kako izgleda idealna Valter žena? Ko je vaša mušterija iz snova?

Mislim da nemam viziju kako treba da izgleda idealna Valter žena, u mom svetu svaka žena je idealna i treba da pomaže jedna drugoj. Ali ono što znam i što me jako raduje jeste činjenica da Valter cipele nose žene koje imaju autentičnost u stilu, neobičan ukus i cene različitost. Snažne i ženstvene., baš takve su i moje mušterije iz snova. 

Radili ste na Nedelji mode u Beogradu. Kako je izgledalo to iskustvo i saradnja sa brendom Georgione?

Beogradska Nedelja mode kao i svaki događaj na kom možete da prikažete svoj rad za mene je poseban. Reakcije publike i aplauz mogu vam dati energiju na duže staze. Georgione i Valter su radili više projekata zajedno, kada udvostručimo ideje i energije uvek se desi neka magija. Često kažem da je Georgione moja kreativna polovina , ne sumnjam da ćemo nastaviti saradnju.

Cipele su ručni rad. Kako do njih?

Proces proizvodnje ručno izradjenih cipela zahteva više faza i energije. Počevši od ideje i skice do biranja materijala , kalupa, modelovanja, krojenja i šivenja, na kraju montiranja gornjih i donjih delova cipele, finiširanja i na kraju pakovanja. Svaki je poseban i procesi mogu da potraju , ali zato dobijamo svaki par kao unikat. Rade se na zahtev, a prodaju se u Pokret Koncept Store-u. kao i Katoi studiju.

Koliko je bilo teško stvoriti brend? Koji deo procesa stvaranja frustrira najviše?

Verujem da svaki brend ima svoj put, koji možda nije uvek lak. Moj cilj je da stvaram male serije koje će biti maksimalno kvalitetne i drugačije. Pošto svaki proces stvaranja izuskuje vreme, recimo da taj deo može malo da frustira nas nestrpljive, kao i često nailaženje na "Ne, to što ste vi zamislili ne može da se napravi". Zanimljivo je što na kraju, uvek može.

Poslednjih godina imamo sjajne domaće dizajnere cipela, poput Mishka espadrila i ABO, brenda koji je oživeo oksfordice. Ko su vaši miljenici među domaćim, a ko među stranim dizajnerima?

Domaći dizajneri su odlični. Što se tiče i izrade i izgleda, mislim da ne postoji velika razlika između italijanskih i naših cipela. Imamo dosta inspirativnih i mladih dizajnera u svim oblastima , a sto se cipela tiče pored svojih volim da nosim i cipele Ane Popović i brenda Labrador. Omiljeni dizajner cipela, jeste naravno čuveni Manolo Blahnik jer ima genijalan um i pravi umetnost od svakog para.

Kako ste odabrali da prva paleta boja bude ovako neobična i ne baš očekivana? Koja kombinacija boja je Valter favorit?

Potpuno se fokusiram kada slažem kože i biram idealnu kombinaciju. Iako se moj stil svodi na crnu i sivu boju, cipele su uvek koloristične i moraju biti poseban deo stajlinga , da imaju priču i govore za sebe. U ovoj kolekciji favorit mi je bio tigrasti animal print, jer me podseca na ženstvenost u rokenrolu.

Koji od modnih trendova 2018.godine ćete prihvatiti i u svom odevanju, a koji ćete zaobići?

Jednostavni krojevi i udobnost uvek će biti moj izbor. U poslednje vreme favorizujem rolke i svaki odevni predmet koji ima duboki struk. Svakako je najbitnije da se osećate dobro u tome šta nosite. Uvek ću zaobilaziti stvari koje nemaju logiku, kao recimo letnje čizme i patike na platformu.

Šta se sluša dok se stvaraju Valter cipele?

Muzika kao večita inspiracija. Dok stvaram volim da slušam umetnike čija muzika je iskrena i ima smisla, kao što je recimo James Blake, Bonobo i drugi.

Koja je poruka za čitaoce SMLa, obzirom da smo tek zakoračili u novu godinu?

Budite inspirisani i fokusirani na stvari koje želite i volite da radite. 

Za sam kraj, opišite svoj brend koristeći jednu reč: 

Maštarenje!

Preporučujemo

foto

17. 06. 16

Ovako Jimmy Choo najavljuje jesen

Nakon slavljeničkih kolekcija dolazi ona zbog koje smo "Mad About Choo"

foto

14. 10. 16

Dopunite svaku kombinaciju nakitom

Šlag na torti

foto

18. 10. 17

Zoe Kravitz lice YSL za proleće 2018

Kada uparite živahnu mladu devojku poput Zoe sa modnim majstorom poput Anthony-a, mora se desiti nešto divno

Search